Sunday, February 3, 2013

Newbie

Just bought myself samsung galaxy tab 2 10.1. Org lain dh siap nk bt pekasam dh tab diorg.Kau br terhegeh2 nk beli. Actually i was thinking bout buying a dslr. So bile tgk org lain bertab n beripad. Kecuh je mampu i buat. Even my makcik dh pakai iphone5. Ape kes tuh?

 The tab cost me rm1320. The 7.1 version costs bout rm1000. Pretty cheap compared to jb's price. Very proud of u pontian. Honestly, i used to look down on pontian merchandise. Dulu kalu nk shopping, mesti trs jb. Mcm pontian ni takde ape2. But now its a different story. We have lots of choice. Nk beli iphone5 kt kedai apek aku beli tab ni pn bole. Tkyah susah2 pg apple store yg kebnykn staff dia very very the berlagak one u know.

Mcamane bole nk terbeli. My colleague la ni. I saw her talking on her new s3 phone.n i asked her bout it. She said her husband yg belikan. He bought her a s3 n a tab. So envy. Tak kedekut laki dia. Siap dia kata dia tk pernah mintk pn. Alih2 balik rmh trs bg. Nah ni utk ibu... perghhh so jealous of u kak azmah.

Then, brlah rase jealous yg teramat sgt utk memiliki tab gak.chehh...nk tunggu org bg, bole hidup balik steve jobs tuh. So i decided to reward myself. I must admit duit titik peluh sendiri lg worth it. Testing posting an entry using the tab. Will be back with my review.. gudnite ebelibadi...

No comments:

Post a Comment