Tuesday, May 18, 2010

Cheegu's Day 2010

  • This year marks my third year as a teacher... my third year celebrating 16th of May. Mcm biasa, tarikh tu never fail untuk buat seorang insan yang bergelar guru rasa sgt dihargai.. including yours truly nih..
  • Kalau difikirkan balik, CIKGU tak pernah pun masuk list my cita-cita sejak dulu lagi.. Kalau ditanya, "What's ur ambition/dream?"..Mesti dengan bangganye i jawab doktor, loyar dan juga tidak ketinggalan nak kawin dengan Justin Timberlake n Nick Carter.. ;)
  • Nampaknye, setelah diketuk oleh sebiji batu, kenalah buang jauh2 impian nk jd seorang neonatal surgeon macam Addison Montgomery or seorang D.A. mcm Helen Gamble kan. Yang bab kawin tu plak..masih bole lg kan? Hahaha
  • Actually, i guess teaching has been in my blood since forever. I can still remember how i felt really happy when i helped my friends in their studies when we're in skool. Can't really describe the feeling. Although i was not the straight A's kind of student, to make a friend understand a little lesson would be HUGE for me.

So, why 16th of May means a lot to me? This is why...

"Ya Allah, panjangkanlah umurnya dan murahkan rezeki Cikgu Haryana... Amin"

No grammatical error... Yeay!!! Ciayok..Ciayok..

(tp urup besar urup kecik dia taram aje.. nak kene ni)

Thank u my dear stouties.... These gifts, thoughts and luv mean the WORLD to me ;)

No comments:

Post a Comment